A modern online térben a webdesign és a keresőoptimalizálás (SEO) szorosan összefonódik, és együttesen járulnak hozzá egy weboldal hatékonyságához és sikeréhez. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, hogyan működnek együtt ezek a két alapvető elem, és hogyan teheted webdesignedet és SEO-d dinamikus egésszé.
Sok vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy minden idejét és erőfeszítését egy olyan webhely létrehozására fordítja, amely „menőnek” tűnik, de egy kulcsfontosságú összetevőre is összpontosítana kellene, amely szükséges ahhoz, hogy webhelye láthatóságát optimalizálja a tömegek számára – a SEO-ra.
Intelligens keresőoptimalizálási stratégiák alkalmazásával a vállalatok jó úton járnak a nyereségnöveléshez. Ha figyelmen kívül hagynánk a SEO-t, mint egy fontos összetevőt a weboldal tervezése során, végzetes hiba lenne, és honlapunk a kupac aljára kerülne. Nincs sok értelme egy sima webhelyet fejleszteni, ha senki sem tudja elérni az oldalt online.
A SEO és a webdesign számos okból kéz a kézben járnak, például:
Megnövekedett forgalom
Egy SEO-barát webhely segít a forgalom folyamatos áramlásának kialakításában, ami növeli az online fogyasztók hitelességét és bizalmát. Ez a bizalom felbecsülhetetlen a visszatérő online vásárlók megtartása és visszaszerzése szempontjából, és a kulcsszavak és a tartalom ügyes beépítésével a vállalkozások jobb forgalmat és értékesítést vonzanak magukhoz.
Jobb helyezés
Ha a SEO-t a kezdetektől szem előtt tartjuk egy e-kereskedelmi webhely megtervezésekor, akkor a cég weboldalai a kezdetektől fogva rangsorolnak az összes olyan jelentős SEO szereplő között, mint a Google.
Megnövelt ROI
Az e-kereskedelmi vállalkozások megsokszorozhatják befektetésük megtérülését azáltal, hogy már a webhely tervezési szakaszától kezdve bevezetik a SEO-t. A célzott e-kereskedelmi forgalom generálása jelentős és pozitív hatással lesz az üzleti értékesítésre.
A verseny felülmúlása
A verseny kiélezett az e-kereskedelmi arénában, így a vállalkozásoknak többre van szükségük, mint egy csinos arcra, hogy képviselhessék cégüket. A SEO-kész webhely üzleti profilt emel minden olyan vállalkozás fölé, amely nem építi be a SEO-t online marketingstratégiájába. Azok a vállalatok, amelyek nem ismerik a SEO alkalmazását a webhelyük tervezésében, nagy hasznot húznának, ha konzultálnának egy SEO és webdesign szakértővel.
Az optimális, ha a webhelytervezést és a SEO-t együtt végzik. A legtöbb ember kulcsszavak segítségével keres arra, amire szüksége van, nem a webhely címe alapján. A kreativitás és a stratégiai SEO tervezés ötvözésével a cégek esztétikus, jól/könnyen használható Weboldalakat készíthetnek, amelyek magas helyezést érnek el a keresőkben.
Mindezek a fent említett pontok rávilágítanak arra, hogy a webdesign és a SEO miért járnak kéz a kézben.
Hozzászólás